When you smile, I melt inside

Kom alldeles nyss hem, och jag har nog aldrig mått bättre!
MÅR BÄST, 'CAUSE I'M SUPERMAAAAAN!
Vi har rett ut allt, och vi har lyssnat, och fan, jag hatar henne inte mer. Jag älskar henne ♥
Nu när allt är bra lyser solen, allt är underbart, och semlor är gott igen, hahaha XD
Nu jävlar, nu ska jag ta och må bättre än bäst, och njuta av den känslan, och komma ihåg det här, för jag tror nog på vad pappa sa - man kanske blir starkare av det man går igenom. Inte fysiskt, haha (inte som jag trodde när han sa så), men rent av psykiskt kan jag gå igenom samma sak tusen gånger om och veta att allt kommer bli okej.
Angelica... jag älskar dig.
Nu, och för alltid.

Kommentarer
Postat av: Mikaela ( Har typ blivit van att kommentera här xD )

Vilken tur att det är bra mellan er igen :)

2011-02-06 @ 18:16:15
Postat av: Angelica

Billie, min sötsak. Bara mig. Min Dorky <3

2011-02-07 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0