'Cause this will be laughing week

(Bara för att jag knarkar Ultimate Fakebook. Ultimate Fakebook – This Will Be Laughing Week)

Okej, anledning till förra blogginlägget: Var förbannad.
... Bra förklaring va?
Nejmen Brendon och hans två kompisar var här igår och drack, och de frågade om de fick låna min gitarr och jag sa liksom aakejrå och gick iväg.
Först idag såg jag värsta. Stora. Sprickan. Fan vad jag fick damp, seriöst. Skulle åka och slå ner dem, och hade Brendon inte varit där... ja, då hade jag högst antagligen suttit här och haft ont istället.
Men så kom jag tillbaka och Angelica har tydligen varit här, och det satt silvertejp och bandage runt sprickan, och hon hade skrivit på bandaget, som man skriver på gips nivet...?
Jag bara "... aaw ♥" och ringde henne :]
Ska aldrig låna ut grejjer mer. Ni får klara er utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0