He's your favorite son - isn't he a drag?

Haha, omg, snacka om hjärtattack.
Ni får mig att bli glaaaad, och det är väll... bra </3
Men jaa, var jättedepp igår, och syrran bara "Är det nåt?" och jag började nästan grina, och så sa jag att jag inte ville prata om det, så hon var tyst. Men så kom ju Brendon... "Billie, äre nåt!?" Nää. Så kom Mike. "Men fan - har nåt hänt eller?"
Jag tog över hela soffan, det var kul </3 men asså, vi har sådär jättemysigt i vardagsrummet, liksom, den är som två soffor fast en soffa (bästa förklaringen -.-), så att... asså...
SÅHÄR SER DET UT:
(Ignorera mina Paintskillz, snälla)
Så alltså, ingen vill sitta på sidan där jag sitter, för man ser typ inte tävän (<- snyggt xD), men man vill sitta på exakt samma plats som jag, för då kan man sträcka ut benen :D
Så alltså, Brendon trodde att han kunde sno den platsen när jag gick och hämtade vatten. Tss. Jag satte mig bara på honom, haha xD
Han blev typ... irriterad och skrattade 8D
Men allvar, det var mysigt owo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0