I hold my breath and close my eyes, and dream about her

... Asså jag kommer verkligen inte på något att skriva, men jag VILL skriva. Jag vill det.
Men va fan ska man skriva då? Att dagen varit sådär?
ELLER JO, jag ska berätta vad som hände på lunchen.
Pasta är jävligt roligt, visste ni det? Såna där... vadheterde... ehm... skruvarna, ja. Såna. Jerky tappade en och kollade ner på sig själv och fick världens skrattattack, och alla bara "... eh? o.o", och det visade sig att han garvade åt pasta... som låg lite misstolkande...
Fan, det var nog värre skrattattack än när Smarty snubblade på min fot och tappade allt på Jerky. ("... *tystnad* ... AHAHAHAHAHAHAHAHAHA") o.o''
Men a, pasta är roligt. Nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0