Wait, how long would you wait, just for things to change?

Ni vet att jag har läxförhör idag, right?
... Vet ni också att jag är supercharmig? :)
Med min supercharm lyckades jag övertala Audie att ringa till skolan och säga att jag inte mår bra (hm, halvsant - MUAHAHAHA), så att jag fick stanna hemma.
(Anledning till att jag gör det här: OM jag failar på förhöret, vilket jag kommer göra, så måste jag stanna kvar efter skolan och göra om det någondag - inte får man ta hem, för då kan man fuska, och inte kan man få gå någonannanstans och göra om frågorna; de gör såhär för att man ska kunna allt, för ingen vill ju stanna kvar - så istället tar jag och ger mig några dagar extra. MEN det kan hända att jag måste stanna kvar ändå, om jag inte lyckas använda min supercharm, haha xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0