We never seem to find the place of time

Efter en sms-härva och en status på facebook har jag kommit fram till att ingen tror på att jag är snäll. Seriöst.
Mikis skrev att hon aldrig varit sur på mig, varav jag blev chockad och skickade ett sms till alla jag visste skulle svimma: "VETNIVETNIVETNI?? 8D jag vet en tjej som jag känt sen typ december som inte varit sur på mig en enda gång 8DDD SUCK ON THAT, BITCHES ♥"
Svar:
Jerky: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du borde sluta med drogerna .___.

Angelica: Du behöver bevismaterial sweetie ♥
Jag: Jag HAR bevis :D
Angelica: Men dåså. Visa? ;)
Jag: Imorrn :D
Angelica: Du ska bara fixa på ps eller...? ♥
Jag: Ha, ha, jättekul ._. ♥

Teletubbie: Var har du tagit? Marijuana? Ätit en kanin? OFTA? xD
Kathy: Billie, får man fråga... har du somnat? Du kanske drömmer :)

... Tack dudies, älskar er med .___.

Kommentarer
Postat av: Mikis

Men haha. Du är snäll , så de så :3

2011-03-10 @ 16:22:32
Postat av: Smart(phone, huhu)y

Du är ju inte taskig... men man blir sur på dig ibland. Det är DÄÄÄRFÖR ingen tror dig :)

2011-03-11 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0