Well if you can't, I guess we all need help. I need help.

Disaster och Mikis mobbar mig inte alls med clownbilder och läskiga hemsidor, nejnej... </3
(Om ni vill, gå in på http://grafiktorget.se, men kom ihåg att jag varnade er.)
Och så har jag märkt att jag låter på ett jätteweirdigt sätt innan jag skrattar. Liksom, ett ljud, ett läte, och sen garv. Dags att söka hjälp, måntro? owo

Brendon var lite taskig mot Audie idag x'D
Vi: *sitta vid bordet och äta*
Brendon: Fan, det finns inget vatten. ... Audiiie, kan du gå och hämta? c:
Audie: Varför frågar du mig, Billie sitter närmast kranen?
Brendon: Amen du är ju tjej :)
Audie: ... OwO
Brendon: Det är inte internationella kvinnodagen längre ;)
Jag: AHAHAHAHAHAHAHA
Bara så att ni vet så slutade det med att Audie tvingade upp Brendon för att hämta vatten x''D ni vet, hon blir rätt lack om man säger sånt, även om det är på skämt 8D
Och så sa hon: "Sluta skratta, Billie - DON'T FEED THE TROLL!", och fan så jag dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0