You can cry all you want to - I don't

Hm. Igår stack jag till Smarty med Jerky, och jag typ, fick en sån där "Du kommer att dö vid den här tiden"-text, så jag bara "Jamen jag vet inte om jag kommer, vill inte att ni ska dö..."
Smarty: Men va fan Billie - det är på SKÄMT-
Jag: NEJ DET ÄR JU EN CLOWN <//3
Smarty: ... Vi har hallonshots.
Jag: JAG KOMMER :DD
Smarty: Så du offrar oss för några hallonshots? OwO
Jag: Däklart jag gör! ;D
Så a, men jag dog inte. Vi satt och asgarvade åt skräckfilmer x''D
Men det blev nog lite för mycket och jävligt sent, vaknade tidigt, hade ont i huvet och mådde illa, så jag sa att jag gick hem...
Var deprimerad igår - MCR på Annexet och jag var inte där <//3 men aja, man kan inte få allt...

Kommentarer
Postat av: Lici

Ja va inte heller där! D:

2011-03-19 @ 10:07:38
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/
Postat av: Lici

SV: Visst är det!!! D''': <//3

2011-03-19 @ 10:39:19
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/
Postat av: Kimmie 8'D

Du kan sörja med mig: the Kimmie was at läger and the elvisp whatsitsname was at home T___T D:



THE PLONKAN IS AT HOME 8D

2011-03-19 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0