You can look into my eyes and pretend all you want, but I know

Haha - JAG, pervers? Mikis och Angelica, det är något ni bara fått för er... XD

Nämnde jag igår att jag webbade med Angelica? Nämnde jag att jag gjorde bort mig? Nämnde jag att jag höll på att ramla ner från sängen?
... Det kanske jag inte gjorde xD men det var kul 8D
Anyway, satt och sjöng på Lost in Stereo och I was made for loving you .___. Angelica dog, för jag sjöng hur falskt och högt som helst x''D
Och så satt jag för nära kanten på sängen, så jag typ, skulle kolla mot dörren, och höll på att ramla baklänges. ("HAHAHAHAHAHA DU SKULLE HA SETT DITT ANSIKTE, AHAHAHAHAHAHAHAHA x''D" ._.'')

Förvirrade Mikis typ, alldeles nyss. Haha, och nu säger hon att jag är dummig ówò <//3
... D''x

Kommentarer
Postat av: Mikis

Du ÄR dummig. :c

2011-03-06 @ 13:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0