I won the battle, but not the war



Sånt här blir man ju otroligt glad över :D
 Ville bara säga det ^^

FÅSENU. Har gett ett löfte till mig själv att aldrig deppa ner bloggen igen. Enstaka tillfällen är okej, men mår jag skit kommer jag att dissa XD
 Idag är jag på toppen humööööör 8D

För jag vann slaget.
 Men inte kriget, dessvärre.
 Jaja.

Jag veeet att jag inte borde vara rätt för Jerky (= Tré), men jag är det, helt seriöst XD
 Borde ta och snacka med honom, för jag vill inte ha mer tjafs :P
 Så, jag ska göra det... nångång... kanske nästa vecka... eller aldrig.
 Jaja.

Vad lilla Dorky gör nu? Det vette fan. Har tråkigt?
 GAAH det stack till i tån. Som att trampa på häftstift D:
 ... MEN SE DÄÄR, det var ett häftstift! 8O

Kommentarer
Postat av: c:

Jag älskar dina bloggar, dom gör en alltid på bra humör ^^

Du verkar ha värsta roligt typ varje dag, man börjar alltid asg när man läser allt roligt du varit med dom. Tack, utan dina bloggar skulle jag må jäkligt dåligt nu. c:



2010-12-08 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0