No tears allowed

Ja, min arm är bruten. Jävla pucko Billie. Det går otroligt långsamt att skriva - så långtsamt att man skäms. men vad kan man göra? Kan knappt röra högerarmen, bara vänsterfingrarna...
AAAH JAG ÄR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV. Jag är så puckad!
Aldrig.
Mer.
Asfalt.
Inte backflips.
Inte asfalt.
GRÄS.
STUDSMATTA.
FOR FUCKS SAKE -.-
Jaja. Hittills har jag inte gråtit *stolt* Bara skrattat c:
... Men nu gör det ont som fan ;____;

Laughing all the way to the hospital

Hejsan, sitter i akutrummet, på Huddinge sjukhus. Gjorde en backflip på asfalt och landade jävligt snett, och nu trodde skolsköterskan att armen kunde vara bruten. Började asgarva när Brendon kom, och alla bara "ska man inte gråta? ._.", och skrattade när vi kom hit. Alla kollade konstigt, hihi. Återkommer väll...

All the bitches in the back:

Kan alla sluta försöka sätta mig i kategorier? Snälla? Jag är inte eran olycksfågel, eran roliga person, eran CLOWN, eran idiot ochsåvidare.
Liksom, och alla som går efter musik- och klädstil; sätt mig inte som emo, även fast emos är schyssta (de flesta). Ni känner mig inte.
Jag är jävligt långt från emo, och ännu längre från fjortis.
Så att ni vet.
DEN ENDA, som får sätta min i nån kategori, är Angelica. CASE CLOSED.

Tystnaden som uppstår när Dorky kan schemat bättre än läraren~
Jag: *komma in i klassrummet, hur lugnt som helst*
Läraren: Du är sen.
Jag: ... Nä.
Läraren: Jo, sluta käfta emot och sätt dig.
Jag: *stå kvar* Men jag är ju inte sen?
Läraren: Jo, det är du.
Jag: Nej, för lektionen börjar 40 och den är... *ta tag i Smarty's arm och kolla på klockan* 39 nu, men jag kom väll in vid... 36.
*Helt jävla tyst i klassrummet*
Jag: Har nån ett schema här eller?
Malin: *visa sitt schema*
Jag: BEVISMATERIAL! TITTA!
*Helt tyst*
Jag: ... Vad?
Smarty: Billie... Helt jävla otroligt - du har koll på schemat! :O
Läraren: Nu är den 41 - Billie, NU stör du lektionen, gå och sätt dig! :D
*Alla skrattar*
Jag: *räcka ut tungan, flina, gå och sätta mig* *Och prata*

I'm not quite myself these days

Ehm ja, nej jag har inte mått bra senaste tiden... (Ni vet, jag skriver inte alltid allt.)
Iallafall, berättade för Audie igårkväll och hon sa att jag skulle vara hemma idag och så tvingade hon med mig till doktor owo det var INTE roligt. Men aja, är hemma. (Nej, det är inget synligt fel på mig, jag är väll bara för stressad eller nåt...)
Aja. Sitter här nudå. Lyssnar igenom Sum 41's nya skiva som kommer imorrn :3 *naughty* *JOKING* *SÄMSTHUMOR.SE*

It's amazing how you can speak right to my heart

Kände bara för att blogga, haha xD
Men jag har inget att skriva...
Vad gör man då?
Man kan ju sitta och prata med sig själv...
Eller göra videos...
Eller knarka musik... (Mötley Crüe – You're All I Need)
... Eller logga ut från blogg esse och sluta uppta allas viktiga tid xD

I sing it while I feel I can't hold on

Sov till halv tre, typ. Har inte ätit något, är inte hungrig, mår sådär asså. Är fortfarande skittrött och sånt, och har ont i huvet och i magen.
Och så har jag märkt att jag kan inte leva utan hörlurar. Jag måste ha dem. Kan inte lyssna på musik sådär högt längre. Det måste vara för mig.

'Cause this will be laughing week

(Bara för att jag knarkar Ultimate Fakebook. Ultimate Fakebook – This Will Be Laughing Week)

Okej, anledning till förra blogginlägget: Var förbannad.
... Bra förklaring va?
Nejmen Brendon och hans två kompisar var här igår och drack, och de frågade om de fick låna min gitarr och jag sa liksom aakejrå och gick iväg.
Först idag såg jag värsta. Stora. Sprickan. Fan vad jag fick damp, seriöst. Skulle åka och slå ner dem, och hade Brendon inte varit där... ja, då hade jag högst antagligen suttit här och haft ont istället.
Men så kom jag tillbaka och Angelica har tydligen varit här, och det satt silvertejp och bandage runt sprickan, och hon hade skrivit på bandaget, som man skriver på gips nivet...?
Jag bara "... aaw ♥" och ringde henne :]
Ska aldrig låna ut grejjer mer. Ni får klara er utan dem.

Flyger högt, men jag landar så dåligt

Fuck world. Fuck everything.
Jag återkommer. Ska bara slå ihjäl några personer. Kan ta ett tag, för det är snarare jag som blir ihjälslagen.

You're such a pretty thing to running from anyone a vision with nowhere to go


Don't wanna close my eyes, I don't wanna fall asleep 'cause I miss you babe

Asså jag hatar Angelica :c hon VET att min humor är udda, hon VET att jag skämtade igår.
(... Ja hon är fortfarande sur för en sak jag sa igår.)
Igår:
Angelica: Åh, jag glömde ett häfte hemma hos (vemdetnuvar)!
Jag: OHNO, jag glömde mitt careface i skolan.
Orka att hon blev skitsur och stack xD
Men a, det blev hon. Och jag gör inte saken bättre med att ringa och spela in dumma meddelanden på hennes mobil 8DD
Om Angelica ser det här... så säger jag bara puss xD <3

I hold my breath and close my eyes, and dream about her

... Asså jag kommer verkligen inte på något att skriva, men jag VILL skriva. Jag vill det.
Men va fan ska man skriva då? Att dagen varit sådär?
ELLER JO, jag ska berätta vad som hände på lunchen.
Pasta är jävligt roligt, visste ni det? Såna där... vadheterde... ehm... skruvarna, ja. Såna. Jerky tappade en och kollade ner på sig själv och fick världens skrattattack, och alla bara "... eh? o.o", och det visade sig att han garvade åt pasta... som låg lite misstolkande...
Fan, det var nog värre skrattattack än när Smarty snubblade på min fot och tappade allt på Jerky. ("... *tystnad* ... AHAHAHAHAHAHAHAHAHA") o.o''
Men a, pasta är roligt. Nu vet ni det.

And we keep falling in love - what a beautiful disaster

(Nej, rubriken har inget med vår Disastah' att göra. Inte, lovar, don't worry ^^)

Bilden är klickbar.

If I could change one thing in life, I'd make time for us

Hur ramlar man från en stol utan att röra sig? (Jag är NÄSTAN helt hundra på att jag inte rörde mig... men jag är ninja, så man vet aldrig .-.)
Asså ena sekunden satt jag på stolen, sen på golvet och alla bara "... surprise? .____."





(Okej, jag erkänner; jag satt och gungade på stolen </3)

OOOH I'M LOVESTRUCK, I'M LOVESTRUCK, OHNOHNO, OHNOHNO

Asså, jag vet inte, men jag har hittat och gjort spellistor som fan idag owo

Ultimate Fakebook
Broder Daniel
Kent
Deppisch

Nu kan ingen mer säga att jag inte har bra musiksmak, för det måste finnas något jag lyssnar på som folk också lyssnar på.
Ska aldrig mer säga "Dom suger" innan jag hört något. ALDRIG.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, wait, what!?

HAHAHAHA, say whaaaaat? ;____;
NEJ DET VAR INTE ALLS SÅ. Det var så att jag GOOGLADE på BILLIE JOE ARMSTRONG och det dök upp Dx
THREE CHEERS FOR SWEET REVENGE:



I've missed you for so long, I can't belive you're gone



Thanks for all you've done
I've missed you for so long
I can't belive you're gone

You still live in me
I feel you in the wind
You guide me constantly

I never knew what it was to be alone no,
'Cause you were always there for me
You were always there waiting

Now I come home and I miss your face so
Smiling down on me
I close my eyes to see and I know

You're a part of me
That sets me free
I sing it while I feel I can't hold on
I sing tonight
'Cause it comforts me

I carry the things that reminds me of you
In loving memory of
The one that was so true

You were as kind as you could be
And even though you're gone
You still mean the world to me

I never knew what it was to be alone no,
Feels empty and alone
I can't belive you're gone
And I know

You're a part of me
That sets me free
I sing it while I feel I can't hold on
I sing tonight
'Cause it comforts me

I'm glad he set you free from sorrow
I'll still love you more tomorrow
And you'll be here with me still

And you did, you did with feeling
And you always found the meaning
And you always will
And you always will
And you always will

You're a part of me
That sets me free
I sing it while I feel I can't hold on
I sing tonight
'Cause it comforts me

Fan. Jag saknar er. Varför? Varför hände det här? Varför lämnade ni mig?
Varför följde jag inte med?

En YouTube-kommentar som tvingar mig till pepp:

To anyone who has ever lost someone; be strong. Never give up, because no matter how bad things might seem, you are never alone. You may feel like the loneliest person on the planet, but you can't be, because now you have the person with you forever in spirit, because they will always be in your heart, just as you will always be in theirs.

Live every day to the best that you can, face every obstacle with an open mind, an open heart, and a smile. Show the world how strong you are. :) x x x

 

Jag lever för er.


Jag hatar det här .___.

Hade jättetråkigt igår, så jag bad nån (kommer inte ihåg vem) att skicka låtförslag, och nu seriöst knarkar jag Tonight (I'm Fuckin' You) .____.
Fuck you, vem du än var :) (se det roliga xD)


If you say that you are mine, I'll be here 'til the end of time

Mår bättre idag, yippiiiie...
Lyssnar på musik och har tråkigt, är skittrött, kommer somna xD

Oh you know, that tonight I'm fucking you

1 - Hur länge har du bloggat?

Februari några dagar innan min födelsedag förra året. (DISASTERS FEL - SKYLL PÅ HENNE!!!)


2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?

Att det var töntigt x''D


3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Har inte förälskat mig i nån blogg. Än owo


4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Att jag alltid varit blond och kommer alltid att vara det (även fast jag är svarthårig owo), och att man lär sig en del av att blogga ett långt tag.

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

5-6 st.


6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Mest vardagsbloggar. Kollar ungefär... 5-6 varje dag.

7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Venne.

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
Vet inte. Vet 3 personer som ibland är lika blonda som jag xD

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Alla bara AHMAHGAAAAASH BILLIE BLOGGAAAAR och de läser och sånt, men jag vet inte vad de tycker x.x

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja x.x

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag låter alla veta saker om mig som jag kanske inte pratat om förut, men jag vill inte säga exakt vart jag bor eller visa bild på mig, för jag orkar inte med en till emo-period.

 

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.

...


13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Asså, jag känner mig dum som inte fattar frågan D:

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Njaej...


15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?

Nä. Vill inte heller.

 


16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja, som fan owo


17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer
eller i andra bloggar.
Aldrig.

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?

Nej. Min åsikt är min åsikt, och jag kanske har ändrat den, men jag skäms inte för sånt jag tyckt förut.


19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Att man får damp när bloggsidan inte funkar x.x och att man känner pressen varje dag att behöva sätta sig och skriva. Ehehe.

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Tror faktiskt inte det.

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.

Asså, alla jag kommer på har redan blivit taggade </3


Without you I wouldn't survive

Mår fortfarande skit. Känner mig emo. Det känner jag mig ju alltid, men nu mer. Venne varför. För att jag är så sjukt gnällig?


You can cry all you want to - I don't

Hm. Igår stack jag till Smarty med Jerky, och jag typ, fick en sån där "Du kommer att dö vid den här tiden"-text, så jag bara "Jamen jag vet inte om jag kommer, vill inte att ni ska dö..."
Smarty: Men va fan Billie - det är på SKÄMT-
Jag: NEJ DET ÄR JU EN CLOWN <//3
Smarty: ... Vi har hallonshots.
Jag: JAG KOMMER :DD
Smarty: Så du offrar oss för några hallonshots? OwO
Jag: Däklart jag gör! ;D
Så a, men jag dog inte. Vi satt och asgarvade åt skräckfilmer x''D
Men det blev nog lite för mycket och jävligt sent, vaknade tidigt, hade ont i huvet och mådde illa, så jag sa att jag gick hem...
Var deprimerad igår - MCR på Annexet och jag var inte där <//3 men aja, man kan inte få allt...

And I can prove it - watch me bleed

AHAHAHAHAHAHA, omg, måste bara få berätta det här (har varit hos Smarty så jag kom hem först nu, jag vet, ehm, tidigt?) x''D
Nejmen ja, okej, kanske bara jag som tycker det här är kul...
Okej, Smarty's röst har fuckat upp (varför låter det så mycket bättre än att säga att han kommit i målbrottet? owo), så han kan inte höja rösten utan att dö, så a, min dag har varit att få honom att bli arg och vara idiotisk så att han måste förklara saker, eftersom han alltid höjer rösten.
Kul jag haft idag XD
Ska gå igen nu, bajjbajj :D

Tonight, tonight, he's gonna get it right - even losers can get lucky sometimes

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag är så jävla bäääst 8D
Såhär är det, att jag VET att Smarty gillar Malin, och jag VET att Malin gillar Smarty, så är man så bäst som jag är gör man som jag gjorde.
(NI HÄNGDE MED, ELLER HUR??)
Alltså, jag snackade med Smarty, och snackade med Malin, och sen drog jag med Smarty och sa "Haaaave you met Mike?" och puttade Smarty till Malin, och nej, jag har inte aaaaalls kollat på för mycket How I Met Your Mother x''D
Så a, han sa att han skulle döda mig. Men det blev inte så, eftersom han var fånigt glad hela dan owo
Alltså måste jag ha gjort nåt bra?

Nu hatar YouTube mig lite, så den hittar inte en bra verision på den här låten som man kan lägga in på bloggen, så ni får helt enkelt klicka på THE GEEKS GET THE GIRLS, helt enkelt :)

Took me down to the river, so I could drown, drown, drown

Skulle kolla om jag hade några nya kommentarer, och va... faan...?
DISASTER. VAD FAN HAR DU NU GJORT!? OwO
... Men klockan var gullig xD

Tänkte inte aaalls på Dorky... (A)

Tja allesammans, Disaster här! ;)
Satt och kollade efter klockor till bloggar och hittade den här sjuuuukt gulliga, och tänkte på Dorky, så ssch, säg inte till honom att jag satt dit den där, för han vet inte alls om det... xD
LOVA. Han får INTE veta!

Något jag skrivit

Känslan av att krympa, bli mindre och mindre tills ingen ser en, tills folk tror man är en myra och har ihjäl en.

Jag stod där uppe på klippan och kollade ner.
Nu eller aldrig. Det visste jag. Hoppade jag... skulle allt ta slut. Allt. Alla känslor skulle stängas av, alla minnen explodera till ingenting.
Det lät så lockande. Allt skulle bara vara borta, allt skulle bli perfekt för alla andra.
Men... ändå... Paniken som borde komma, när man sjunker, när man kollar upp, när man vet att nu är det över? Skulle jag klara det?
Tanken fick mig att ta ett steg tillbaks, samtidigt som ett par ögon, som var lika blå som himlen en sommardag, blixtrade förbi, och jag hajade till.
Juste. Hon. Hon som fått mig att flyga, hon som fått mig att krympa. Hon som fått mig att skratta, hon som fått mig att gråta. Hon som fått mig att kasta ut brorsans gitarr genom fönstret.
Hon som jag älskade mer än något annat.
Är jag helt hundra på det här?
Borde sluta nojja.
Om man ändå kunde ringa någon "superbillig nummerupplysningstjänst" och fråga om man skulle hoppa, vad som hände när man dog.
Jag tog steget framåt igen, och kollade ner, trodde jag skulle tippa över.
Kanske borde låta vågorna få mig, äta mig levande? Det fanns inte mycket att stanna för, egentligen. HON hade skrikit att hon hatat mig, att jag inte var värt något, att jag var så jävla patetisk.
Vad var hon då, egentligen?
Patetisk som jag var bad jag henne att stanna, lovade en massa saker, försökte förstå vad jag gjort.
Uppenbarligen var hon bara less på mig, ville slippa.
Ilsken som jag var sparkade jag till en sten som for iväg flera meter ovanför vattenytan innan jorden drog tillbaks den och den föll med ett svagt plask i vattnet.
Så enkelt skulle det vara. Om jag inte kämpade emot. Så enkelt.
Jag kollade upp, fattade inte att tårarna föll förrän vinden fick mitt ansikte att frysa. Jag såg inom mig en minnesbild, Hon, när hon skrattade och var glad.
Den lyckligaste dagen i mitt liv.
Jag log svagt och tog ett steg rätt ut i ingenting, gladdes åt känslan av att falla. Det var inte farligare än Fritt Fall.
Det sista jag tänkte innan jag kom till vattenytan var "Jag är över dig. Jag behöver dig inte. Du betyder ingenting. So long."



Mommy's alright, and daddy's alright - they just seem a little weird

Jag: LAMA!
Jerky: VAR!?
Jag: BAKOM DIG!
Jerky: EN CLOWN! BAKOM DIG! BILLIE RUN FOR IIIIT!
Jag: *börja skrika* D:
Jerky: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Brendon: *sätta sin hand på min axel*
Jag: *skrika ännu mer och ramla av stolen*
Brendon: Shit... o.o''
Jerky: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH *dö*

Hm. Ja.
Fint väder vi har idag...

And I've been waiting for so long - she'll never know

Nu jag jag berätta en historia för er.
Det var en gång två idioter (varav bara en av dem var snygg) som hette Brendon och Dorky (Dorky var den snygga ;D) som var hemma själva i lägenheten. De var jäkligt hungriga, men eftersom deras duktiga syster inte var hemma, så visste de inte vad man kunde göra utan att spränga köket.
"SPAGETTI!", skrek Brendon.
Så hittade de ett paket spagetti. "Vet du hur man gör då?", frågade Dorky.
"Jarå", sa Brendon och tappade spagettipåsen i kastrullen med vatten. SPLOSH! sa det och de båda såg ut som dränkta katter.
(Jävligt) Väldigt irriterad satte Dorky på plattan, och de väntade. Och väntade. Och väntade...
"Men va f...", sa Brendon och tog undan kastrullen för att känna på plattan, som faktiskt var varm. "MEN AAAAJ FAN HELVETES JÄVLA *PIIIIIIIIP*!!!!", skrek han och ramlade baklänges.
Dorky suckade och övervägde seriöst att ta kastrullen och kasta vattnet på Brendon, eftersom det var vatten. ... Men så kom han på varför han inte skulle göra det och hämtade en äggkopp, fyllde den med vatten och hällde ut på Brendon's händer. "Idiot", sa han.
Spagettin blev inte sådär jättegod, och Dorky lovade sig själv att aldrig försöka göra lunch med Brendon.
Förutom att sista meningen lät fel... så var det inget mer owo

You don't have to belive me

Internet fuckar, jag är nyvaken (och ganska trött och på dåligt humör), jag kom nyss på läxförhöret igår, facebook dummar så att jag inte kan se allt.
Hej söndag.

Mina tankar är det sista ni tar

Att säga hejdå får mig att må så. jävla. dåligt.
Slår vad om att jag inte kommer kunna sova ikväll. FAN </3
Jag bryr mig. Ja, det gör jag. Håll käften och stanna kvar, för annars är fan inget värt något.

Dorky goes dirty


I've done a lot of things wrong but I swear I'm a beliver

(Sanning-sak på facebook)
"Hur snygg är Billie Joe på en skala från ett till tio?"
Mikis: HAHAHA. Vet väll inte jag xD
Efter några kommentarer:
"Jag har bara sett din kropp (det där lät fel :c) så a, jag kan inte svara på det xD"
FY FAAAAAN så jag garvade x''D (förlåt, var bara tvungen att skriva det ♥)

'Cause I'm losing control

Hm. Blev uttvingad, och rolig som jag är satte jag på mig skor och sprang runt huset tre varv, sen gick in. Det blev inte så... uppskattat. Fick gå ut igen :c
Sen blev jag fjemo (HAHAHAHA) och knarkade Three Days Grace och ritade (fåret som inte såg ut som ett får flera gånger om, typ) och läste (nu dog ni - I know it!!), och nu sitter jag här :D
... Ja owo

Hate is a strong word but I really really really don't like you

... Jahapp o.o
Trevligt väder vi har idag då...

Diary of Jane

Bästa tipset för att hitta nya band och artister: Klicka på en av era favoriter, ta related artists, klicka på någon och är den bra fortsätter ni så - ni hittar jävligt mycket.

HAHAHA MINA NYA IDOLER ♥





AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 8''D

So what, what do you want from me? Got no cure for misery

Mina damer och herrar...
Dorky's officella theme-song:



Erkänn. Den prickar lite... x''D

Showers aren't just for cleaning

A place thinking about life...
A place when you're depressed...
A place to sing without getting embarrassed...
A place for alone time...
A place to get warmth...
Showers are amazing.
Bästa likey-saken ever.

It's too late to ever have faith

Blev brutalt tvingad till att hjälpa till att rensa. Ja, jag vågar kalla det BRUTALT, och inte bara tvingad - BRUTALT. Varje gång man försökte fly grep Brendon tag i ens fot så man ramlade, så till slut fattade man ju att det inte var värt det (även om det gick ett bra tag...) (Aj, mina knän ;___;) (AJ MINA HÄNDER D''X) (Aj min mage, aj min rygg, aj min mage igen)
Så a, det var rätt brutalt, eller vad tycker ni? o.o
Anywaaaay, kom på minst en miljon saker jag borde göra istället för att sitta här... men det är en halv evighet mellan tanke och handling. För mig, iallafall. Orka resa sig upp 8D
/Den lata sååkisen xD

Wait, how long would you wait, just for things to change?

Ni vet att jag har läxförhör idag, right?
... Vet ni också att jag är supercharmig? :)
Med min supercharm lyckades jag övertala Audie att ringa till skolan och säga att jag inte mår bra (hm, halvsant - MUAHAHAHA), så att jag fick stanna hemma.
(Anledning till att jag gör det här: OM jag failar på förhöret, vilket jag kommer göra, så måste jag stanna kvar efter skolan och göra om det någondag - inte får man ta hem, för då kan man fuska, och inte kan man få gå någonannanstans och göra om frågorna; de gör såhär för att man ska kunna allt, för ingen vill ju stanna kvar - så istället tar jag och ger mig några dagar extra. MEN det kan hända att jag måste stanna kvar ändå, om jag inte lyckas använda min supercharm, haha xD)

Without saying a word you can light up the dark

Asså, det var creepy OwO
Mikis sa typ nåt i stil med att jag bar abehövde logga in på msn för att hon skulle bli glad, jag behövde liksom inte säga så mycket.
Precis då sjöng de Without saying a word, you can light up the dark. HAHA, fatta hur jäkla ställd jag blev x''D
(Hur FAN förklarar man vad lagar är för nåt? Det är totalt jäkla omöjligt! Skrev typ såhär: "Lagar = bryter du mot en kan man få straff, som fängelse, skyddstillsyn osv. (Bryter man mot en regel händer inte så mycket...) Vad man får för straff beror på vad man gjort - har man pissat på en kyrka kan man tydligen få samhällstjänst, enligt How I Met Your Mother."
Låter det vettigt? O.o

MEN FUCK YOU TOO, HATAR ER

Hatar min jävla klass, hatar mina jävla lärare, hatar allt.
Seriöst, jag är borta måndag och tisdag - ja, jag missar något, men ni MÅSTE ju inte straffa mig med att inte berätta förrän kvällen innan att vi ska ha ett jävligt stort läxförhör på fredagen.
... Liksom, va? Ni HADE kunnat sagt det tidigare! FAN ER, SKA DÖDA ER ALLA, EN FTER EN, TORTERA, LÅNGSAMT, NI KOMMER SKRIKA OM NÅD.
Om inte jag dör först då -.-

"SUCK ON THAT, BITCH!"

Sa inte alls så till Brendon som var på mig som en jävla igel, nejnej. Och jag pownade honom inte alls, självklart inte.
... Jo, jag sa så, och jo, han blev så jävla ägd. Han kan inte tåla det xD
Drar från datorn, pallar inte. Ciao bitches.
(Överanvänder inte alls meningen "Suck on that, bitch/bitches!" eller ordet bitch. Inte alls.)

We never seem to find the place of time

Efter en sms-härva och en status på facebook har jag kommit fram till att ingen tror på att jag är snäll. Seriöst.
Mikis skrev att hon aldrig varit sur på mig, varav jag blev chockad och skickade ett sms till alla jag visste skulle svimma: "VETNIVETNIVETNI?? 8D jag vet en tjej som jag känt sen typ december som inte varit sur på mig en enda gång 8DDD SUCK ON THAT, BITCHES ♥"
Svar:
Jerky: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du borde sluta med drogerna .___.

Angelica: Du behöver bevismaterial sweetie ♥
Jag: Jag HAR bevis :D
Angelica: Men dåså. Visa? ;)
Jag: Imorrn :D
Angelica: Du ska bara fixa på ps eller...? ♥
Jag: Ha, ha, jättekul ._. ♥

Teletubbie: Var har du tagit? Marijuana? Ätit en kanin? OFTA? xD
Kathy: Billie, får man fråga... har du somnat? Du kanske drömmer :)

... Tack dudies, älskar er med .___.

With what ever you want, you can choose again

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, hilarious ♥ xD

When the lights go out, you'll understand

Jaa, Billie hemma, hihi ♥ har haft en helt okej dag, var rätt tyst hela tiden, folk trodde jag mådde dåligt xD
Fast min dator verkar hata mig - i stort sett är det bara facebook som funkar, men fan, inget händer där D: ... och så fick man två händelser. Haha, love på randomness 8D

The next time I'll see you, you'll turn away. I'll say 'Hello' but you'll keep on walking.

Sitter i skolan, typ. Lunchrast, sen lunch, y'know o.o
Vet niii? NU KOMMER NI BLI FÖRVÅNADE; jag klev upp 7 och har varit jättetyst hela dan. En lärare seriöst stirrade, och jag bara "... Vad? owo"
"Billie, du är TYST!"
".... Vad har jag gjort nurå? D:"
"Nejmen jag menar, du ÄR tyst!"
Så... när man sköter sig bättre än folk förvånade? Impressive. Borde göra såhär oftare :D
... Goddammit, måste dra. AHAHAHAHAHA, Jerky kommer göra bort sig, måste rädda honom owo

Well if you can't, I guess we all need help. I need help.

Disaster och Mikis mobbar mig inte alls med clownbilder och läskiga hemsidor, nejnej... </3
(Om ni vill, gå in på http://grafiktorget.se, men kom ihåg att jag varnade er.)
Och så har jag märkt att jag låter på ett jätteweirdigt sätt innan jag skrattar. Liksom, ett ljud, ett läte, och sen garv. Dags att söka hjälp, måntro? owo

Brendon var lite taskig mot Audie idag x'D
Vi: *sitta vid bordet och äta*
Brendon: Fan, det finns inget vatten. ... Audiiie, kan du gå och hämta? c:
Audie: Varför frågar du mig, Billie sitter närmast kranen?
Brendon: Amen du är ju tjej :)
Audie: ... OwO
Brendon: Det är inte internationella kvinnodagen längre ;)
Jag: AHAHAHAHAHAHAHA
Bara så att ni vet så slutade det med att Audie tvingade upp Brendon för att hämta vatten x''D ni vet, hon blir rätt lack om man säger sånt, även om det är på skämt 8D
Och så sa hon: "Sluta skratta, Billie - DON'T FEED THE TROLL!", och fan så jag dog.

Yeah, I'm just a kid

Asså, ah, nu ska jag säga en sak som stämmer:
Jag känner så jäkla underbara personer, och jag är faktiskt inte värdig att känna dem <//3
Liksom, får en utskällning, en text som gör mig rädd, och får höra att jag är livräddare, och jag blir så jävla rörd att jag gråter.
Jag älskar er. Seriöst ♥

I didn't cause the summer rain

Orka att ni fick mig att le </3
Jag vill inte vara mördare, så jag dör inte. För jag dödar ju folk genom att dö.

What if I wanted to break?

Haha, inte alls min dag idag, det var ett helvete i skolan och så kommer man hit och får höra att man ska gå och dö.
... Okej </3 let's do this peepz.

Trying to laugh about it, hiding the tears in my eyes, 'cause boys don't cry

Tecken på att Mikis är jääävligt pissed off:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, gulligt <3

And if I fall, I'll take it all - it's so easy after all

"Hur i helvete får vampyrer stånd egentligen? Jag menar... de är ju döda?"
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA, ANGELICA, JAG DÖÖÖÖÖR x''D
(Vi har inte kommit på en vettig förklaring än, så att ni vet.)

Just keep on runnin', run as fast as you can - he's a dangerous, dangerous man

Haha, har inget liv, gör en guide hur man gör damråttor... <//3
Men hur ska man sysselsätta sig då? .___.
Mikis tänker typ dissa mig <///3
Och Angelica webbar jag med, men båda är trötta, haha xD <3

Blondy Cullen

"Blondy fick sitt namn för att hon var så jäkla blond (asså, you get it). Hon har försökt färga sitt hår med en sprayburk, vilket blev miffat. Hon är rosa för att hon försökte sola men förvandlades till en gris istället. Hon försöker se ut som Kissie."

I have stolen their faith, and broken their souls

Vaknade med världens huvudvärk och mådde illa. Skitkul.
... Och så sätter man sig vid datan. Supersmart. Men det finns inget annat att göra - har faktiskt försökt läsa (HOLY COW!), men alla bokstäver bytte plats, jag har ingen lust att kolla på nån film, för jag har sett alla för många gånger, jag har också försökt skriva, men tappar pennan och missar pappret hela tiden xD
Man blir lite flummig av det här...

We're sinking, I'm thinking - how the hell did we get so stupid?

Vill rita mer i familjen Råtta, typ... tonårsdotter, tonårsson, liten potatis D:
Ja, jag har jättetråkigt och inget att göra, för inget händer nånstans ;____;
Nu ska jag rita. EHEHEHE.

Where's the girl I knew a year ago?

Haha, Audie fick värsta utbrottet vid middagen idag OwO
Det var liksom lite wtf-moment...
Anyway, självporträtt:
Snyggt va? Överdrev ögonen för att alla säger att mina ögon är så stora xD

Fiso the "dog"

"Familjen Råttas "hund", Fiso.
Det de inte vet är att han egentligen heter Rexy och är en dinosaurie, och dinovärldens 007."
(Och det där svarta är hans andra ben. För er som inte förstod xD)

Ungjävel Cullen

"Ungjävel Cullen. Ingen orkade döpa henne, därav hennes namn. Hon får aldrig en ny blöja, förutom när hon fyller år."
(Vi är inte riktigt säkra på varför hon är röd O.o förslagen är solbränna, mens över hela kroppen, ihjälslagen så hon blöder och allergi mot flugor xD)

More to the point, I need to show how much I can come and go

Ahaha, Mikis ska gå ut 5 minuter, och det har gått 1, och jag terroriserar hennes msn... <//3
Anyway, ritar barnet Råtta, som inte har något namn. Än. Kallas bara "ungjäveln" xD
Epic x''D
Nejmen aah, fan vad tyst och tråkigt det blev här D:

Håkan GRIS Cullen

"Håkan GRIS Cullen, gubbråttan. Han är också pedofil, och har samma efternamns som Edward, för de är gifta. Hans namn fick han av Håkan i Låt den rätte komma in, och GRIS står för Gunnars Rätt I Samhället.
(Mikis och jag äger xD)"
Är jag bäst eller vad? 8D

MIIINA DAMER OOOCH HERRAR;

Låt mig presentera den OTROLIGT smexiga...
... DAMRÅTTAN! 8DD
EDIT; Hon heter Edward Pedofilia Cullen, för allas vetande c:

When the world's crashing down, when I fall and hit the ground, I will turn myself around - don't you try to stop me

JAG. HATAR. SMARTY.
Okej, såhär var det, att jag visste redan igår att jag inte skulle palla skolan idag, så jag bestämde mig för att kliva upp, låtsas gå och sen gå tillbaks när alla åkt iväg.
... Och så messar jag Smarty: "JAG SKOLKAR 8DD" när han frågade vart jag var .____.
BAAAAD MISTAKE.
För han ringde mig och frågade "Äääär det saaant att du skolkar?" "AA :DD" "Dude, det är nån som vill prata med dig..."
Det var läraren, så jag fick ljuga ihop något <//3
OCH NÄR JAG SÄGER TILL MIKIS att jag ska döad honom säger hon Vilken schysst kompis du är... xD
... LÄSTE HON ENS VAD JAG SKREV ELLER!?!?! <////3
Fuck you Smarty </3

"AAAAAND HERE COMES MIKEZILLA, RAAAW!"

AHAHAHAHAHAHA MIKE DU KOMMER TA LIVET AV MIG x''D
En sak fattar jag inte: I skolan säger folk att han är för allvarlig och seriös, men hallå - känner de honom eller? HAN ÄR HUR JÄVLA GALEN SOM HELST 8D
Take Mikezilla. Jag är typ... hmm... *försöker komma på nåt* *frågar Mikis om hjälp* Hon blev typ lite sur .___. *fråga Alicia* Dracula... Grinchen...
(Jerky är FATMAN och FRUNKENSTAIJN.) (Det är fusk att han har två namn, egentligen owo)
Hmm... Nån som kommer på nåt? D:
(Sitter och bollar idéer med Lici, typ...)
EDIT: AHAHAHAHA GREMBILINS (Uttalas Gremblins), BILLINS, AHAHAHAHA JAG ÄR EN GREMLINS 8DD

Oh, but he's back, the man behind the mask, and he's out of control

Knaaaark. Jag bara började knarka den, haha </3

But honestly, I just ment to be a little crazy

Jag kom på att alla tjejer kan rabbla upp MINST 5 snygga kändiskillar, och så slog det mig - vem fan frågar killar om sånt?
Tog ut mina funderingar på Angelica, som började skratta och bad mig säga 10 stycken snygga tjejer som är kända.
... Jag och min stora käft. MÅSTE jag? Jag vill ju inte.
DÄR har vi skillnaden.
(Men om jag inte gör det ska Angelica dissa mig imorrn, och det är... oacceptabelt ;____; om ni vill veta har jag kommit på typ 3. LYCKAT.)

Nothing you can say can stop me going home

Har fått Spotify nu, jippie :D slippa slåss med Mike om samma konto - THUMBS UP, EVERYBODY! 8D
(Men om det inte funkar, så är Disaster död e___e nejmen srsly - tack ♥ jag får ta det ändå, även om det inte riktigt blev som det skulle :] no worries, hun :D)

Somehow I found a way to get lost in you

Hatar att bli seriös </3

You can look into my eyes and pretend all you want, but I know

Haha - JAG, pervers? Mikis och Angelica, det är något ni bara fått för er... XD

Nämnde jag igår att jag webbade med Angelica? Nämnde jag att jag gjorde bort mig? Nämnde jag att jag höll på att ramla ner från sängen?
... Det kanske jag inte gjorde xD men det var kul 8D
Anyway, satt och sjöng på Lost in Stereo och I was made for loving you .___. Angelica dog, för jag sjöng hur falskt och högt som helst x''D
Och så satt jag för nära kanten på sängen, så jag typ, skulle kolla mot dörren, och höll på att ramla baklänges. ("HAHAHAHAHAHA DU SKULLE HA SETT DITT ANSIKTE, AHAHAHAHAHAHAHAHA x''D" ._.'')

Förvirrade Mikis typ, alldeles nyss. Haha, och nu säger hon att jag är dummig ówò <//3
... D''x

I read it everyday

Hon visste att jag skulle misstolka det. Hon VISSTE det x''D
... fulltfriska.se 8D

Lost In You

I always knew you'd come back to get me
And you always knew that it wouldn't be easy
To go back to the start to see where it all began
Or end up at the bottom to watch how it all ends

You tried to lie and said I was everything
I remember when I said "I'm nothing without you"
I'm nothing without you

Somehow I found a way to get lost in you
Let me inside
Let me get close to you
Change your mind
I'll get lost if you want me to
Somehow I found a way to get lost in you

You always thought I left myself open
But you didn't know I was already broken
I told myself that it wouldn't be that bad
But pulling away it took everything I had

You tried to lie and said I was everything
I remember when I said "I'm nothing without you"
I'm nothing without you

Somehow I found a way to get lost in you
Let me inside
Let me get close to you
Change your mind
I'll get lost if you want me to
Somehow I found a way to get lost in you

In you
The pain of it all, the rise and the fall
I see it all in you
Now everyday I find myself saying
"I want to get lost in you"
I'm nothing without you

Somehow I found a way to get lost in you
Let me inside
Let me get close to you
Change your mind
I'll get lost if you want me to
Somehow I found a way to get lost in you
A way to get lost in you

"Aaand then we do the Brendon dance!"

Ahaha, so random ♥
Men asså, man kan inte snacka om vissa saker i huset, tillexempel godis.
Nämner man godis blir Brendon hyper som ett barn på julafton eller inlåst i en leksaksaffär. Mike råkade nämna ordet och Brendon blev hyper. Och gjorde the Brendon dance, och vi garvade XD
Så om man inte skyndar sig sen är allt slut xD

And I don't wanna fall to pieces, I just wanna sit and stare at you

Orkar inte med datorn just nu. Pallar inte. Går och gör något annat, hörs om jag kommer tillbaks hit idag. Annars... imorrn.
/Den päjväjsa djävulen som sitter på axlar

If there's a place where I could be, then I'd be another memory

Varför hatar du mig för? Vad har jag gjort nu? :(

They hate the trends and think it's fucked to care

Först fastnar jag, sen välter stolen. Lyckat, huh?

Some say we're never ment to grow up

Audie: ... Jag vill ha semla.
Brendon: Jamen vi har inga semlor owo
Audie: Så... du menar att du inte kommer gå till bilen och åka och handla?
Brendon: Men, palla -.-
Audie: Brendon. Det där var ett nej. Du vet att jag har PMS va? Du vill inte vara här om du säger nej nu.
Brendon: ... ... ... Jag åker och handlar, kommer snart. *gå ut*
*en stund senare*
Audie: HAHAHAHA, pms funkar ALLTID xD
Jag: Såå...
Audie: Lugn, jag ljög för honom. Men jag ÄR verkligen sugen på semlor 8D
Mike: *dö*

Haha, väntar på att Brendon kommer tillbaks x''D

And we'll have halloween on christmas

Tack, Dator, I guess... o.o
(Angelica, du verkar ha fått konkurans XD)

He's your favorite son - isn't he a drag?

Haha, omg, snacka om hjärtattack.
Ni får mig att bli glaaaad, och det är väll... bra </3
Men jaa, var jättedepp igår, och syrran bara "Är det nåt?" och jag började nästan grina, och så sa jag att jag inte ville prata om det, så hon var tyst. Men så kom ju Brendon... "Billie, äre nåt!?" Nää. Så kom Mike. "Men fan - har nåt hänt eller?"
Jag tog över hela soffan, det var kul </3 men asså, vi har sådär jättemysigt i vardagsrummet, liksom, den är som två soffor fast en soffa (bästa förklaringen -.-), så att... asså...
SÅHÄR SER DET UT:
(Ignorera mina Paintskillz, snälla)
Så alltså, ingen vill sitta på sidan där jag sitter, för man ser typ inte tävän (<- snyggt xD), men man vill sitta på exakt samma plats som jag, för då kan man sträcka ut benen :D
Så alltså, Brendon trodde att han kunde sno den platsen när jag gick och hämtade vatten. Tss. Jag satte mig bara på honom, haha xD
Han blev typ... irriterad och skrattade 8D
Men allvar, det var mysigt owo

So think before you make up your mind

Haha, det tar miljoner år att säga hejdå till Mikis :( det går liksom inte. Man vill inte. Och så sitter man där sen när man stängt datorn och har värsta ångesten </3
Till Mikis: Jag sitter på din axel, så hoppar du, hoppar jag, för jag dör. Är så liten. Ungefär en halv decimeter. Jag dör om du hoppar, så du får inte. Jag är den lilla päjväjsa djävulspedofilen. Püss <3

You'll be my queen, and I'll be your clown

Nej, för att allt du gör är så jävla fukking bra.
Din humor, du, allt du säger och din blogg, alldeles för braiga saker.
Du är fan bäst, så käften, försvinn inte, för du är bäst.

Aw, Mikis... ♥
Jag kommer inte försvinna, för jag lever vidare pågrundav vissa personer, och jag kan inte bara dra, för vem fan ska lära er hur man tar hand om dammråttor? :)
Men jag ska ingenstans. Inte förrän om... Äh, jag stannar här där jag är och är som jag är ett långt tag. Sen får vi se. ♥

Seven years has gone so fast

Fan. Kom på att det har gått över 7 år.
Det känns som igår. Jag har känslan kvar. Allt. Kan spela upp det för mig själv, och jag kan deppa, jag kan gråta, för det här går ju fan aldrig över.
Det här kommer aldrig bli okej. Ändå envisas jag med att säga jag mår bra.
Vill egentligen bara skrika "NO I'M NOT OFUCKINGKAY". Fan.
Fan.fan.fan.
kan man spola tillbaks tiden? Vill tillbaks, vill kunna skicka ett brev till min familj som ska tillbaks 7 år, och skriva Åk inte på vägen den 12/9. Ni kommer bara dö. Eller åk inte bil alls under hela september. Snälla. För mitt framtida jags skull.
Men ändå... nej. Hur mycket jag än vill det, så skulle det ändra mig. Jag kanske kommer vara totalt annorlunda.
Och alldeles nyss kom tanken: Jag skulle aldrig göra det. För då skulle jag inte träffat Jerky och Smarty, och hade jag inte träffat dem hade jag inte träffat Angelica. Och hon hjälper mig från botten till toppen, när jag behöver det.
Älskar er alla som jag pratat med, och ni som fått mig att må bra. Puss och typ, miljoner kramar ♥ (Och typ miljoner mer till Angelica ♥)

I'm everybody's weirdo!

Ni vet när man träffar en person som alla känner på ett eller annat vis...? Typ, "jag kan hjälpa dig för min kompis farbrors kusins man känner nån som jobbar med sånt!"?
Jag är liksom allas weirdo '-'
Typ, alla i närheten vet vem jag är, så nån hade gett ut mitt nummer till nån som bara "tja, vgd? :)"
Mitt face, liksom: ... Vem fan är det? O-O
Så mjaa.
I'm everybody's weirdo, and Angelica's bitch... Never going to forgeeet~ xD

I faintly remember breathing on your bedroom floor, where I laid and told you, but you sweared you loved me more



Har seriöst inget att göraaaaaa...
Ingen är hemma, jag har tråkiiiigt och blir värsta gnällspiken och jag veeeet att jag är gnällig ibland, men om ingen tänker på mig, då måste jag få göra så owo
... ... *döööö* Dx

Btw, tack :3

Tack Disastaaah för att du har tråkigt och gjorde en ny header till mig. Frank you ♥

And I can't explain what happened

Känns som att folk hittar hit, och jag är något paranoid och tänker alltid Hurvarvarförnär? o.O
Nejmen det känns liksom lite weird, bara. Och det känns weird att skriva det.
Sum 41 – Some Say

He hit the ground running


Now it's just too late, and we can't go back

Tror nog att jag blivit galen. Eller något sånt. Mår verkligen inte bra, vet inte vad det beror på. Sov hela dan igår (vaknade typ vid två på eftermiddagen och sen somna om), och nu vaknar jag "tidigt" och har världens huvudvärk, mår illa :(
Uuh, och jag som tänkt göra nåt idag...

Break Your Little Heart

Wide away, my mistake, so predictable
You were fake, I were great - nothing personal
I'm walking, who's laughing now?
(Who's laughing, who's laughing now?)

I'm wasted, wasting time
You talk for hours, but you're wasting time
Pretty face, but the chase aren't worth the prize

I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to hospital
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two

Party queen, cause a scene, so ridiculus
Little dress, maybe less, so conspicuous
You're falling, who's crashing now?
(Who's crashing, who's crashing now?)

I'm wasted, wasting time
I'm moving on, but you're left behind
A pretty face, but the chase isn't worth the prize

I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to hospital
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two

I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to hospital
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two

Don't be so sentimental, no
This love was accindental, so
Give it up, this was never ment to be more
Than a memory for you

I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to the hospital
'Cause there's nothing surgery can do (oh oh oh oh)
I'm gonna break your little heart
Show you to the door
Sew yourself shut, now you're begging for more (don't be so sentimental)
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two

I tried to be perfect - it just wasn't worth it, nothing could ever be so wrong. It's hard to belive me, it never gets easy. I guess I knew that all along...

Haha, bara för att jag är så sjukt trött, har ont i halsen och vill ha socker (och vet att Mikis gör reklam för mig xD) så vill jag blogga 8D
... Nämen jag har inget att skriva .___.
BILDDAGS!



HÖJDPUNKTEN: Det misstolkande rådjuret!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

You can sit beside me when the world comes down

Nja, fick inte sova så länge... Fast jag är åtminstonde inte lika hjärndöd.
Planer för dagen? Ingen aning, faktiskt. Tråka. Knarka musik. (Som vanligt...)
Nä. Först ska jag röja upp lite på golvet, sen ska jag... sen ska jag...
Vi får se vad jag hittar på.

My little rocket queen

Åh. Jag glömde skriva att jag skulle till Jerky och Lovely med Smarty. My mistake. Sorry.
Introducerade dem för American Hi-Fi och All Time Low, och då fick jag veta att Angelica's favoritband är All Time Low? O.o
Haha, fatta hur alla garvade när jag blev förvånad XD
Är så jävla trött, har försökt slagit vakenrekord sen i lördags, så jag har varit vaken till halv sju på morgonen varje dag, typ :c
Ska sova tidigt idag och sova länge imorrn. Ååh, längtar ♥