Tonight, tonight, he's gonna get it right - even losers can get lucky sometimes

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag är så jävla bäääst 8D
Såhär är det, att jag VET att Smarty gillar Malin, och jag VET att Malin gillar Smarty, så är man så bäst som jag är gör man som jag gjorde.
(NI HÄNGDE MED, ELLER HUR??)
Alltså, jag snackade med Smarty, och snackade med Malin, och sen drog jag med Smarty och sa "Haaaave you met Mike?" och puttade Smarty till Malin, och nej, jag har inte aaaaalls kollat på för mycket How I Met Your Mother x''D
Så a, han sa att han skulle döda mig. Men det blev inte så, eftersom han var fånigt glad hela dan owo
Alltså måste jag ha gjort nåt bra?

Nu hatar YouTube mig lite, så den hittar inte en bra verision på den här låten som man kan lägga in på bloggen, så ni får helt enkelt klicka på THE GEEKS GET THE GIRLS, helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0