Seven years has gone so fast

Fan. Kom på att det har gått över 7 år.
Det känns som igår. Jag har känslan kvar. Allt. Kan spela upp det för mig själv, och jag kan deppa, jag kan gråta, för det här går ju fan aldrig över.
Det här kommer aldrig bli okej. Ändå envisas jag med att säga jag mår bra.
Vill egentligen bara skrika "NO I'M NOT OFUCKINGKAY". Fan.
Fan.fan.fan.
kan man spola tillbaks tiden? Vill tillbaks, vill kunna skicka ett brev till min familj som ska tillbaks 7 år, och skriva Åk inte på vägen den 12/9. Ni kommer bara dö. Eller åk inte bil alls under hela september. Snälla. För mitt framtida jags skull.
Men ändå... nej. Hur mycket jag än vill det, så skulle det ändra mig. Jag kanske kommer vara totalt annorlunda.
Och alldeles nyss kom tanken: Jag skulle aldrig göra det. För då skulle jag inte träffat Jerky och Smarty, och hade jag inte träffat dem hade jag inte träffat Angelica. Och hon hjälper mig från botten till toppen, när jag behöver det.
Älskar er alla som jag pratat med, och ni som fått mig att må bra. Puss och typ, miljoner kramar ♥ (Och typ miljoner mer till Angelica ♥)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

...usch. Började seriöst nästan gråta.

Fyfan D: <3

2011-03-04 @ 19:11:09
Postat av: Angelica

Åh, jag älskar din röst, och att du erkänner att du inte mår bra <3

Tusen miljarder pussar och kramar till dig, älskar dig <3

2011-03-04 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0