Oh you know, that tonight I'm fucking you

1 - Hur länge har du bloggat?

Februari några dagar innan min födelsedag förra året. (DISASTERS FEL - SKYLL PÅ HENNE!!!)


2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?

Att det var töntigt x''D


3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Har inte förälskat mig i nån blogg. Än owo


4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Att jag alltid varit blond och kommer alltid att vara det (även fast jag är svarthårig owo), och att man lär sig en del av att blogga ett långt tag.

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

5-6 st.


6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Mest vardagsbloggar. Kollar ungefär... 5-6 varje dag.

7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Venne.

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
Vet inte. Vet 3 personer som ibland är lika blonda som jag xD

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Alla bara AHMAHGAAAAASH BILLIE BLOGGAAAAR och de läser och sånt, men jag vet inte vad de tycker x.x

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja x.x

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag låter alla veta saker om mig som jag kanske inte pratat om förut, men jag vill inte säga exakt vart jag bor eller visa bild på mig, för jag orkar inte med en till emo-period.

 

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.

...


13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Asså, jag känner mig dum som inte fattar frågan D:

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Njaej...


15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?

Nä. Vill inte heller.

 


16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja, som fan owo


17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer
eller i andra bloggar.
Aldrig.

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?

Nej. Min åsikt är min åsikt, och jag kanske har ändrat den, men jag skäms inte för sånt jag tyckt förut.


19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Att man får damp när bloggsidan inte funkar x.x och att man känner pressen varje dag att behöva sätta sig och skriva. Ehehe.

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Tror faktiskt inte det.

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.

Asså, alla jag kommer på har redan blivit taggade </3


Kommentarer
Postat av: Kimmie 8'D

"13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

Asså, jag känner mig dum som inte fattar frågan D:"



Ingen fattar ju den frågan haha! Varför har dom med den - den är ju bara jobbig OwO

2011-03-23 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0