All the bitches in the back:

Kan alla sluta försöka sätta mig i kategorier? Snälla? Jag är inte eran olycksfågel, eran roliga person, eran CLOWN, eran idiot ochsåvidare.
Liksom, och alla som går efter musik- och klädstil; sätt mig inte som emo, även fast emos är schyssta (de flesta). Ni känner mig inte.
Jag är jävligt långt från emo, och ännu längre från fjortis.
Så att ni vet.
DEN ENDA, som får sätta min i nån kategori, är Angelica. CASE CLOSED.

Tystnaden som uppstår när Dorky kan schemat bättre än läraren~
Jag: *komma in i klassrummet, hur lugnt som helst*
Läraren: Du är sen.
Jag: ... Nä.
Läraren: Jo, sluta käfta emot och sätt dig.
Jag: *stå kvar* Men jag är ju inte sen?
Läraren: Jo, det är du.
Jag: Nej, för lektionen börjar 40 och den är... *ta tag i Smarty's arm och kolla på klockan* 39 nu, men jag kom väll in vid... 36.
*Helt jävla tyst i klassrummet*
Jag: Har nån ett schema här eller?
Malin: *visa sitt schema*
Jag: BEVISMATERIAL! TITTA!
*Helt tyst*
Jag: ... Vad?
Smarty: Billie... Helt jävla otroligt - du har koll på schemat! :O
Läraren: Nu är den 41 - Billie, NU stör du lektionen, gå och sätt dig! :D
*Alla skrattar*
Jag: *räcka ut tungan, flina, gå och sätta mig* *Och prata*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Då får du bli min bitch <3

2011-03-31 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0