When the world's crashing down, when I fall and hit the ground, I will turn myself around - don't you try to stop me

JAG. HATAR. SMARTY.
Okej, såhär var det, att jag visste redan igår att jag inte skulle palla skolan idag, så jag bestämde mig för att kliva upp, låtsas gå och sen gå tillbaks när alla åkt iväg.
... Och så messar jag Smarty: "JAG SKOLKAR 8DD" när han frågade vart jag var .____.
BAAAAD MISTAKE.
För han ringde mig och frågade "Äääär det saaant att du skolkar?" "AA :DD" "Dude, det är nån som vill prata med dig..."
Det var läraren, så jag fick ljuga ihop något <//3
OCH NÄR JAG SÄGER TILL MIKIS att jag ska döad honom säger hon Vilken schysst kompis du är... xD
... LÄSTE HON ENS VAD JAG SKREV ELLER!?!?! <////3
Fuck you Smarty </3

Kommentarer
Postat av: Mikiiis

Jamen, jag hatar ju dig, kan ju inte stå på din sida ( jävligt tur att jag inte stavade fel på sida nu..) xD

2011-03-07 @ 11:47:17
Postat av: Dorky

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

(Jag läste fel... <////3)

2011-03-08 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0