Sing it for the deaf

Haha, vi har vaknat nu... Bra va? Och eftersom det inte kommit några frågor och de inte kan stanna hela helgen så är jag lite pissed off x.x
 Ni hade världens. Största. Chans. Att fråga Smarty och Jerky om preics VADSOMHELST. Jag hade tagit den, helt klart.

Okej, återigen.
 Vi var vakna till typ... 6? 5? (4321...0) Jag vet inte, men jag bara "Jag kommer somna" och POFF x''D
 Asså, jaa...
 Vi är hungriga D:
 Vi ska göra american pancakes utan att spränga köket - önska oss lycka till! :D

Och så måste jag säga hejdå till Angelica, och packa, och sova mer ikväll... Hm... Jag försvinner ju ett tag imorrn... Eller, ett bra tag.
 ... ^^

Kommentarer
Postat av: Lösebulen

Förlååååååt men jag kom inte på nåt att fråga D:

2010-12-18 @ 19:58:44
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0