The times nothing's planned

Hm. Idag blev lite... weird.

Först tyckte Angelica att jag dissade henne, men jag hade liksom... bråttom ^^

Angelica: Hej! :D
Jag: Tja, måste draaaa...
Angelica: ... :(
Jag: Jamen jag måste D8
Angelica: En kram bara? :D
Jag: Men baah! *kram* :D
Angelica: :D
Jag: Pusspuss, måste draaaa nu fort som FAAAN! x'D

Och jag är den enda som kan citera låtar utan att få det att bli awkward. Enligt henne :D
 Anyway, i korridoren blev allt bara svart, och sen, sekunder senare, satt jag på golvet och hade inte en susning om hur jag kom dit.
 ... Wtf? O.o

Kommentarer
Postat av: Lösebulen

Svimmaru? :O

2010-12-13 @ 21:05:18
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0