Yesterday was the worst day ever, and tomorrow won't be better

Ni vet... jag gnäller ju en hel massa, right?
Nu gör det förjävligt ont i hela kroppen och jag är på dåligt humör. Asså, hade det inte varit för min backflip hade min arm inte varit bruten och jag hade kunnat spela gitarr.
Nu kan jag ju inte det, och då blir jag såhär.
Det är så sjukt irriterande! (Men har dock lovat att kunna Crash och Mona Lisa (when the world comes down) tills min arm är... hel? (Jag menar, den är ju avbruten, eller vafan?)
(Gipset åker bort runt 5 maj. Om 5 veckor. Nu vet ni det.)
Kommer inte blogga så mycket, för även om jag KAN sitta vid datorn och skriva så gör det ont om jag glömmer bort armen .____.''
Liite bloggning. Men kommer inte vara inne på msn. Eller ja, om jag blir tvingad till det så ^^
Så... ciao.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

...Och hur fan ska jag överleva nu då, helvete vad msn kommer bli tråkigt. </3

2011-04-03 @ 15:08:31
Postat av: Linda

Jaha,så jag är tråkig Mikis,JAHA</3

....O stackars dig,Dorky :c Bli bättre fort :D

2011-04-03 @ 15:13:52
URL: http://siddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0