You've been on my mind since I saw you walk by (Gästbloggning.)

Tjaa, Angelica här! :D
Undrar hur många gånger ni hört det? owo
Anywaaaay, sitter i Billie's knä, och han typ stör sig på allt jag skriver. Skriver jag att han är schizofrenist blir han galen, säger jag att jag sitter i hans knä (det första jag skrev, huhu xD) får han damp och säger jag att han kan ju ta och skriva själv då blir han tyst. HUR SKA HAN HA DET EGENTLIGEN?
Jaja, puss på han ♥
Glömde bort att han gjort sig illa, så jag slog han på armen. Fan, sa förlåt minst miljonertrilljoner gånger. Har fortfarande dåligt samvete för det :( det var faktiskt inte meningen, jag fick hjärnsläpp D: 
Men aja, han säger att om jag säger förlåt en gång till kommer han att dö. Det får ju inte hända - right!?
Hm. Ja... finns det nåt mer att skriva? o.o
Har inte gått på nåt aprilskämt, och Jerky blev så irriterad att han sa att han skulle kittla mig. Flydde till Billie x)
Jajaja, heidåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0