I wanna be laughed at, laughed with, just because I wanna feel weightless, and that should be enough

Blir ni förvånade om jag säger att jag var hur nära som helst att klämma fingrarna inte i en dörr idag?
... Inte?
Inte jag heller, faktiskt.
Blir ni förvånade om jag säger att Jerky fällde mig idag?
... Inte?
Inte jag heller, faktiskt.
Blir ni förvånade om jag säger att jag var så irriterande att Smart blev arg och jag sa att han fick slå mig och han gav mig en riktig käftsmäll, igen?
... Inte?
Inte jag heller, faktiskt.
Blir ni förvånade om jag säger att jag fick en bitchslap av Angelica idag?
... Inte?
Inte jag heller, faktiskt. Men det betyder inte att jag förtjänade den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0