Misery's my company

... Vill ni veta vad som hände idag? VILL NI DET!?
Ni får veta ändå.
Kom till skolan, lalalala, hann prata med Kathy (och allt känns rätt okey nu), och så skulle jag gå, och så halkar man.
Inte nog med det, man slog i huvudet också.
Fan, hade ingen jävla aning om vad jag hette, och så var det i flera minuter.
Nah, så illa var det inte, eller jo, det gjorde så jävla ont i huvudet och jag sa att jag mådde bra, tills jag krockat in i dörren och missat dörröppningen och jag blev så snurrig att jag ramlade hit och dit. Folk skrattade, hihi, och även fast det gjorde ont skrattade jag och sa att jag mådde skit.
Gick till skolsköterskan som sa att jag eventuellt hade en lätt hjärnskakning, så fick åka hem (för en gångs skull hatade jag inte Mike), fick åka och undersökas, och här sitter jag nu - kan inte äta, har ont överallt, och med lätt hjärnskakning.
Tyck synd om mig, snälla. Jag kommer ta livet av mig. Eller, min olycka kommer göra det :(

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHA, du lyckas typ alltid göra illa dig O.o

Är man sämst så är man 8D

2011-02-15 @ 15:55:01
Postat av: Dorky

Det liksom bara blir så D:

Oturen är medärvd ;_;

2011-02-15 @ 16:01:26
Postat av: Mikaela

Stackare <\3

2011-02-15 @ 16:06:14
Postat av: Musse

usch! D:

stackars dig! ;(

2011-02-15 @ 17:08:29
Postat av: Lici

Ååh, jag vet att jag har sagt det tidigare men jag säger det igen, du får SLUTA göra illa dig så himla mycket!

2011-02-15 @ 21:17:24
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0