She said "you don't care" - I know I don't care

Haha, dan började ju GREAT. Första som händer är att man försover sen. Kommer till skolan fem minuter försent och ställer sig ändå och väntar på Angelica för att få prata med henne, och hon - rent tekniskt sett - sa åt mig att fara åt helvete. Hm.
Kom alltså en halvtimme försent. Mest för att jag försökte övertala henne att vi faktiskt kan prata om det här, och sen var jag tvungen att få ur mig allt, så jag försvann.
Så mjaa, neej, jag mår inte så bra just nu. Just so ya know.
Och så har jag blivit kallad våldtäcksman också .___.
Lovely.

Kommentarer
Postat av: Lici

Nää, stackars </3 Hoppas det blir bättre snart D:

2011-02-01 @ 20:17:45
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0