Because when I look in her eyes, I just see the sky (GÄSTBLOGGNING.)

Okej, Dorky verkar inte vilja säga hur man ska skriva... så jag bara kör på.
Hej, det är Angelica här, just nu, faktiskt :)
Och nej, det är inte jag som valt rubrik... Dorky har gröna ögon, sådeså. (Viktigt att veta, haha.)
Vet fan inte vad man ska skriva, och han vägrar hjälpa mig D: han bara sitter och skrattar? owo''
Nu sa han att han skulle skriva, eh... Vad sa han? SLUTA BABBLA SÅ FORT.
DORKY SKRIVER:

HAHA, DET HÄR FUNKAR INTE. Let us say like this - Angelica kommer vara här typ, idag. Vill ni fråga henne något? Eller fråga henne om nåt som har med mig att göra?
FUCK THE MOMENT AND DO IT.
... Okej, now we know that.
Äh, jag ger upp xD
Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0