Billie's back! (Part II)

Wohoooo! Sweet, sweet Sweden ♥
Anyway, eftersom det gått så... lång tid... så har jag typ, nollkoll på om nån kommenterat, så typ, sorry. Om det är livsviktigt, eh... påminn mig o.o
Jag funderade på att skriva ett sånt där "OMG HEEEEJ ALLESAMMANS JAG ÄR HEMMAAAAA OCH FY FAAAN VAD JAG SAKNAAAAT EEEER!"-inlägg, men ändrade mig...
... Nu har jag ändrat mig igen.
HEEEEJ ALLESAMMANS, JAG HAR SAKNAT ER SOM FAAAAAAN, OCH JAG HAR HAFT DET BRAAAAA, OCH VADFANSKAJAGSKRIVAMER??
Okej, cut it. I'm being scared OwO
Okej, vad har jag gjort?
JO. Nu ska jag berätta en sak som kommer göra er så CHOCKADE att ni RAMLAR AV STOLEN!
*harklar mig* Jo, jag har alltid trott att jag träffat de sjukaste, galnaste, roligaste personerna i hela världen...
... men det var innan jag åkte till England. Nu vet jag vart galenskapen kommer ifrån.
Asså, det var helt SJUK! Jag lovar, de var helt göcoola (ja jag säger göcoola - problem med det? owo) och jag hade ont i magen av skratt redan första dan vi var där :''D
Ja. Alltså. Uncle Sam (omg 8D) är skitcool, och han bara "OMG BILLIE YOU'RE A GROWN UP NOW!" Jag: "CAN I DRINK THEN? 8D" Sam: "... No." XD
Okej, och en massa randomsaker. Ja. 
På nyårsafton skulle de ha nån grej... asså... Sam och hans familj skulle ha nån liten fest med släkt och sånt. Och typ, jag hatar mina fastrar. (Och mostrar. Vad är det med dem?)
De drog upp jobbiga saker hela tiden, medan ingen annan ville fråga om det, om hur allt varit, om hur vi mådde och sånt. De bara "Oh, Billie, you were so small last time we saw you!"
Sam: Uhm, Ursula... that's not Billie.
Ursula: ... OH, sorry, Brendon...?
Brendon: Yeah, it's okay XD
Och asså... (Jag är skittrött, för jag har vänt HELT på dygnet, okej?) Brendon och Mike blev superfulla den kvällen, det kommer jag ihåg. Och att jag drack lite, höhö. Asså, verkligen lite. Det var äckligt :o
Jag: *tar upp ett glas och kollar på det*
Sam: Oh, Billie, that's nothing for you...
Brendon: It's alkoholic - you won't like it 8D
Jag: Calm it, I won't drink... *lukta och sen dricka liet supersnabbt* ... Euw e__e
Brendon: TOLD YOU SOOOO! >8D
Var vaken till typ... kvart över sex, sen somnade jag i soffan xD
Jamen vad!? XD
Har sovit skitlite under två veckor, så sorry för all galenskap som är mer än vanligt e__e

Nu ska jag snabbt säga ur stor släkten var där:
OKEJ, först farbror Sam, som är gift och har... hur många ungar hade han då...? Typ... fem? (Alla är inte med hans fru, typ...) Jake, Sarah, Oliver, Peter, Lucy. Och så har han två brorsor och tre syrror (Sam alltså) och jag ORKAR INTE RABBLA UPP ALLA KUSINER, OKEJ?
Men Jake var nog roligast, vi kände oss rät lika. Till sättet, alltså. HAHAHAHA, vi är inte ett DUGG lika! (Jag är snyggare 8D)
Jag kommer somna snart... känns lite pinsamt, haha...
Och några gummor ute på gatan blev superglada när de såg Brendon komma hem. "WTF!?" tänkte ni där - erkänn! - men det var för att han är en av dem som frivilligt skottar upp en väg från huset till trottoaren, och alla andra verkade ha varit lite halvkrassliga, så det var inte så bra gjort...
Nu vill jag bara säga en sak till några gulliga personer; tack för att ni stod och väntade på en flygplats hela dan bara för att få se mig. Tacktack. Förlåt att jag inte sa när jag skulle komma hem, haha.
Är hungrig. Ska gå och leta efter något ätbart, hmm... (Audie drog med Mike för att handla, vet inte om vi ens har något e__e) Ses :D
EDIT; jag vet inte varför min data gör såhär nu, men allt sitter ihop efter att jag klickat på publicera. Huh? O.o

Kommentarer
Postat av: Hannisch 8DD

Haha, det lät fett awsome! :D

2011-01-02 @ 20:08:36
URL: http://hannalovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0