Bless is a dirty word for such a liar

Aah... jag har fått sova ♥ (kusinerna behöver barnpassning, så Audie åkte dit, och Mike sa helt öppet att han skulle till sin flickvän [åhåhå :D] och Brendon stack också efter ett tag, men först efter att ha frågat mig om det var okej att vara själv...)
Nu när jag tänker efter... vart är han nånstans? owo han sa inget O.o
Anyway, jag bryr mig faktiskt inte. Vad fan är du för brorsa egentligen!? tänker ni nu. Då kan jag säga att han fan är 22 och får klara sig utan sin 15 årige tönt till bror OwO
Brendon: Vad är det där Robot Unicorn blabla alla pratar om?
Jag: Ett spel. *spelar spel*
Brendon: Vadå för spel?
Jag: Det här. *visar*
Brendon: HAHAHAHA, det ser ju fjolligt ut! :''D
Jag: Jamen då passar det ju dig C:
Han fick lite... damp. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Anyway... eh...

Kommentarer
Postat av: Lici

SV: Morr :@ Alla slår mina rekord D: Först lillebror (vafan, jag är äldre, jag borde vara bättre än honom!), sen du, och nu Frida D: Men MOAHAHAHAHAAA hon slog ditt rekord :D

2011-01-06 @ 12:33:40
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0