I know you miss your mum, and I know you miss your dad

(Mockingbird måste vara den finaste låten i världshistorien. Eller, nästan, iallafall.)
Ni vill inte ens VETA hur min dag har varit.
Okej, först var det helt okej. Mike och jag hade byggt en slags... maskin, som inte alls var en maskin. Det var två kartonger, haha.
sämsthumor.nu
Anyway, sen på lunchen halkade jag och grep tag i närmsta sak, och nu kommer det här låta kul, men det är det inte.
Okej, let's make a short dialog.
Jag: *halka* *gripa tag i något* 
TJOFF!
Tré: PAPPSKALLE!
*alla asgarvar*
Jag: *inte fatta* ... Förlåt! D: *upptäcker att jag av ren misstag tagit tag i Tré's byxor owo''*
Tré: *snabbt dra upp byxorna* fan dig! D'': *mula mig*
Behöver jag säga mer än AJ MIN NÄSA!?
Senare, typ runt halv två, så råkade han smälla igen en dörr på mina fingrar. Jag typ, skrek owo
Och ja, jag åkte till Huddinge sjukhus för att få veta om fingrarna var brutna (vilket de inte är, men jag kan knappt röra dem, så det är ett helvete att skriva på datan). (I vänstra handen, HAHA, SURPRIIIISE!)
DÄRFÖR, såg Disaster mig på tåget, eftersom hon också klev på i Flempan owo''
Kära skola,
vad FAN har jag gjort dig? Kan du sluta ge mig otur, tack?
Din jävla
Billie Joe.

Kommentarer
Postat av: Lici

Stackars D: Du får vara försiktig med dina fingrar och din näsa och allt hörru!

2011-01-12 @ 16:42:14
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0