I think I'm a the edge now, but I could be wrong

Svar på kommentar; Jodu, för det finns (fanns) en Kspecial med bär i, och jag kom på att tänka på den, och jag är galen i jordgubbar.


WEIRD FACT A LÁ DORKY:

- Jag är GAAALEN i jordgubbar. (Det går inte att köpa hem det, för jag äter allt på typ... 5 sekunder xD)
- Jag har slagit sönder minst 10 väckarklockor pga att jag är sovmänniska.
- Min gitarr är världens snyggaste ♥
- Jag är för söt för att vara på bild (men det visste ni redan :3)
- I am half english, but I barely get G in school, haha xD (I'm kind of not serious, I'm goin' to be ego and say I'm the best.)
- Green Day har funnit i mitt liv hela livet (i stort sett, iallafall, och jag ljuger inte.)
- JAG HATAR JULEN OCH ATT FYLLA ÅR. Det är uppmärksamheten på födelsedagen jag hatar, och julen är inte kul .___.
- Jag är emo (hahahaha xD)

Kommentarer
Postat av: Lici

Ååh, Red Berries <3 Hehe, vi kallade dom Lici flingor här när jag var liten, för det var typ dom ända flingorna jag åt (a) Men nu köper vi aldrig dom längre, för det är så onyttigt D:

2011-01-07 @ 23:01:42
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0