If we can't find where we belong, we'll have to make it on our own

Eeuw, käkar mandarin full med kärnor, trodde jag fått ur alla, men så KA-PEOW e__e
Euw.
VARNING: SJUK HUMOR KOMMER HÄR!

Jag: *komma in i köket* *ser en väldigt misstolkade sak*
(Brendon stå med byxorna nere och Audie på knä framför) (FÖRALLASVETANDE: Jag missade att han hade kalsonger, okej? ><)
Jag: ... Okeej...
Brendon: *vända sig om* *fatta* Men fan Billie D: det här är inte vad du tror det är ><
Jag: Nänä C: *gå iväg*
Det visade sig att han hade ont i benet och byxorna inte gick att dra upp, så de fick åka ner, och Audie skulle kolla, för han såg själv inget, så snälla - inga incestförhållande skapat här, right?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHA. Euuw.

2011-01-28 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0