I'm goin' to hell - who's coming with me?

Innan nån jävel frågar hur skolan har varit, så kan jag avslöja att jag inte kom hem förrns typ, alldeles nyss.

Dagen började toppen redan dåligt från morgonen. Försov mig, sprang till bussen som åkte iväg, sprang hela vägen till skolan (läs; halvsprang till skolan för att det är en jävla bit dit), och kom 10 minuter försent.
Ja. Sen är det total kaos, för jag "störde" klassen med min sena ankomst.
Sen på lunchen gick Dorky-varningen igång, haha, alla bara "DOOORKYYYY!" (xD), fast det var bara en skitkort stund, för Filip kom och förstörde allt x.x han var så jävla vidrig mot Angelica att jag klappade till honom (ja, ni hörde rätt - jag slog honom, och det kändes jäääävligt bra asså! - och det blev ett mindre bråk innan han blev för rädd för mig (och Tré, som la sig i -.-'').
Resten av lunchen hade jag och Mike och Tré nån slags konsert, haha. Vi stod på en bänk och "sjöng" All Star, och det var skitkul iallafall.
Ja, sen gick vi in, allt går väll bra tills lärarn säger åt mig att hålla käften, och jag blev galen och ställde mig på bordet och sjöng "SHUT UP SHUT UP SHUT UP DON'T WANNA HEAR IIIIT!" tills lärarn skicakde ut mig (haha, jag är för jobbig...)
SEN, sprang jag runt ett hörn och krockade med rektorn, som påpekar att jag verkar vara väldigt störig idag, för väldigt många lärare har klagat.
Schysst...
Så har vi en ny NO-lärare, och alla satt och sa "Dorky...!?" och till slut frågade lärarn vem som var Dorky, och jag ba'h: "De är jag!! :D" och hon kollade klasslistan och alla typ, garvade ihjäl sig när hon inte hittade Dorky XD
GAHAHAHAHA.
Anyway, sen så stack jag hem till Tré och Angelica (tjiho, det går faktiskt) och det var skitkul, tills jag skulle hem, för bussen kom aldrig, så jag sa att jag kunde gå hem, men Angelica sa nej, att hon kunde följa med, och då sa Tré nej, så det slutade med att vi gick alla 3.
Små puttar i snön under tiden också. Var helt nersnöad när jag kom hem...
SÅ SKRIV INTE har din första dag varit bra?, för det har den inte.

Kommentarer
Postat av: Lici

Har din första dag varit bra? (a)

2011-01-10 @ 20:19:30
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0