It wasn't your to take, from every heart you break

Lici: Indeed.
Mikaela: Jag vet, men det går snabbare att säga emo än fashion core ;) (har själv sagt åt folk att sluta kalla mig emo, för det är en musikstil, so yeah...)

Ah, glömde jag säga att jag blev så rädd idag att jag skulle ha kunnat spy?
Japp.
Såg gammal plågoande, kände den gamla paniken jag alltid känt när jag såg honom, kom ihåg allt som hänt de senaste åren.
Ville vända om, ville skrika, ville gå fram och visa att jag förändrats - mig kan man fan inte dra ner längre.
Kände mig skitlång, haha.
Anyway, allt verkar vara lugnt. Eh. Han kände sig awkward, jag var awkward, och han sa att det som hänt faktiskt inte hade med mig att göra.
... Wait. Så han bara valde att gå från bästis till fiende över en vecka, och var på mig i några år, och inget av det hade med mig att göra?
Tillåt mig att skratta. Hahahahaha.
Fint jag skriver, huh? (Det står som det står i rubriken, om du är intresserad.)

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

Öhm, jag är korkad så hehe, vad betyder '' awkward '' ? :3

2011-01-20 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0