I've got some scattered pictures lying on my bedroom floor

Vill ni veta en dum sak?
Gick ner i källarn. Bara det är dumt, men ni vet inte vad som hände sen.
Hittade vårt lilla förrådsrum, och satte mig bland lådor och stuff. Det första jag hittar är ett fotoalbum som jag fastnar vid.
Och sen PANG! - dörren for igen. Äh, tänkte jag, ingen fara...
HAHA, VET NI VAD SOM HÄNDE SEN!? Allt ljus bara POFF - borta. Lampan bara slocknade.
Klart som fan man freakar ur. For upp och skulle få upp dörren.
GISSA VAD SOM HÄNDE? DEN JÄVLA SAKEN HADE GÅTT I BAKLÅS!!
Stod och ropade och bankade på dörren i en halvtimme, sen gav jag upp. Ehm, det hände runt 1600 - kom upp för några minuter sen.
Fuck no, inga mer besök i källarn. EVER.

Kommentarer
Postat av: Frida

... Varför är jag inte förvånad? ><''

2011-01-15 @ 18:05:42
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men ååh, stackars Dorky D'':

Du lever iaf, eller hur? (Med men för hela livet, fast det kommer inte att märkas - du är så störd ändå, haha x''D)

Puss <3

2011-01-15 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0