Not this sentimental argument and better love

Haha, måste asgarva åt kommententaren:
"AJ D: Sluta göra dig illa hela tiden!"
HAHA, en omöjlighet XD jag gör det inte med flit :P (bara 3 ärr jag har på hela mig har varit med flit, höhö. Jag har ärr på knäna, armarna, ena foten och höften.) (Ja, jag har skärt mig lite, mest för att testa och för att få den psykiska smärtan till fysisk, för det är enklare att hantera.)
Ett tips: Skär er inte på insidan av handleden, och inte för djupt, för har du inget förband (som jag) så kan du lätt få blodbrist, tuppa av och dö. *seriously*
Om ni ska skära er (vilket jag inte råder till) - gör det ovanpå handleden, eller ett jätteytligt snitt i armvecket. Annars gör det onödigt ont.

Kommentarer
Postat av: Lici

Men... ja D:

2011-01-11 @ 21:04:50
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0