Out of my life, out of my mind

HAHAHAHAHA, VET NI VAAAD!? DET HAR FLYTTAT IN NÅGRA NYA GRANNAR I LÄGENHETEN BREVID FÖR DRYGT NÅGRA TIMMAR SEN, OCH VI HAR REDAN BÖRJAT KRIGA :DD
Seriöst, asså. De verkade schyssta liksom, kom och hälsade på och hade medlidande med sjuklingen, men så... eh... paret är nykära och kunde tyvärr inte låta bli varandra -.-'
Snacka om att ljudisoleringen i vårt hus suger .___. NU förstår jag vad Gunnarsson menade, haha.
Tänka bara "ÄÄH, what ever, de slutar nog snart" ... Nejdå. En halvtimme senare och jag blev så jääälva trött på allt och satte på hög musik och skriksjöng för att inte höra.
Vad händer dådå? De kommer och ber mig vara tyst - jag är tydligen störande. Sa att då ska de också vara tysta, och de blev förbannade? Ursäkta, så jag får inte lyssna på bra musik och sjunga, men ni kan få ha sex i er lägenhet hur jävla högt som helst?
De har redan ringt och klagat.
Oh mai - jag borde ringa till Grannfejden varje gång vi får nya grannar - kanske i porten på andra sidan gården också!?
... Ja. Det blir nog bäst så.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHAHAHAHA.

Stackars dig :c

2011-01-25 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0