Quit crying your eyes out, baby...

Asså, det här är en enda ond cirkel.
Mår jag skit, så mår min syster dåligt, och mår hon dåligt så mår jag ännu dåligare. Fan.
Först nu inser jag hur... ego, jag kan vara. Jag låter allt gå ut över personer, över internet, för att jag vill få säga det jag inte kan prata om, men sen glömmer jag att andra också har problem.
Jag kommer att bättra mig med det här. Jag ska inte deppa ner er, jag ska inte deppa ner folk överhuvudtaget, om det inte är absolut nödvändigt.
Ni vet känslan när ni vill klaga, slå, skrika, ha sönder något? Den känslan har jag. Jag klagar, jag slår mig själv och allt i närheten, jag skriker tills jag får tinitus, men har inget att ha sönder.
... Från och med nu har jag lovat mig själv en sak: Jag ska inte hålla inne att jag mår dåligt, för det funkar inte i längden, men jag ska aldrig heller låta det gå ut över folk.
Förlåt alla. Jag ska skärpa mig, jag lovar, jag kan om jag vill och jag vill verkligen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Usch då, hoppas det blir bättre :/

2011-01-13 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0