She was looking kind of dumb with her finger and her thumb in the shape of an "L" on her forhead...

Efter min extremt dåliga vecka var jag inställd på att idag skulle också gå åt helvete (inte för att förra veckan gick så dåligt, utan för att jag återkommer om det).
Blev attackerad av typ, hela klassen så fort jag kom, och Tré stod och sa förlåt tusen gånger owo''
Anyway, fick också höra att mitt... eh... dramauppspelande kunde gem ig lite högre betyg i svenska och musik OWO HAHAHA, YOU GOT SHOCKED!! 8D
Jag och Kathy var så jävla bra, vi var roliga, vi ääääägde 8D (jag var den otrogna killen, och hon den förlåtande slampan .__.'')
Jag: *komma in i rummet* Jag är hemma, älskling! :D
Kathy: *stå med armarna i kors och se arg ut* Var har du varit?
Jag: Ehm... hos en kompis...
Kathy: Vad heter slampan?
Jag: Vadå för slampa...? owo
Kathy: Jamen horan du låg med!!
Jag: ... Du? owo
Kathy: BILLIE...! ÒWÓ
Jag: *kasta mig ner på knä* FÖRLÅÅÅT, jag menade det inte! Jag var full, hon var så vacker -
Kathy: Åh, och jag, som du faktiskt är gift med, vad är jag? Din slav? Fan heller.
Jag: Du är vackrast i världen, du vet det! <3
Kathy: Du är inte värdig mig. *kollar bort*
Jag: *kasta mig ner så att jag ligger ner, håller i hennes ben* SNÄLLA SNÄLLA FÖRLÅÅÅÅÅT MIG!
*fniss i klassrummet*
Kathy: Du är där du hör hemma. *kolla bitchigt på mig*
Jag: Förlåt ;___;
Kathy: Lova att du ALDRIG MER delar säng med henne!
Jag: Jag lovar! *pussa hennes fot* *uäääh ;___;*
Kathy: Res dig upp :)
Jag: *resa mig upp*
Kathy: Seså, det där gick väll bra? :D *puss*
*klassen bara OMGAAAAAAAAASH :O*
Jag: :) *vända och gå mot dörren*
Kathy: Vänta nu... vart ska du?
Jag: Du sa att jag aldrig fick träffa henne mer, eh, hon heter Emilia. Jag ska till Amanda! SO LONG SUCKER! :DD *gå ut ur rummet*
*klassen applåderar*
Jag: *smita in och teckna att alla ska vara tysta*
Kathy: *suck* *luta sig med ena handen på katedern* Jaja... Jag har fortfarande Antonio :D
*klassen asgarvar*
Det ägde, det var kul, vi ägde, vi var roliga - we're the shit 8DD
(Angelica, kom ihåg: Det var drama på lektionen, okej? owo puss <3)

Och så blev det kidnappningsdrama också OwO
Haha, det var skitkul att springa in och ut ur kontoren i parallellklassen och ta tillbaks gisslan.
Tré: HAHA, vi tar deras gisslan som gisslan! 8D
Mike: ... OMG, då tar vi ju våra egna gisslan som gisslan, och de som skulle ha gisslan står utan D: kan vi inte ge bort Billie i påskpresent eller nåt?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, TACK DÅ. (Vi offrade Filip, det var därför han blev bortrövad owo)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHA xD

2011-01-17 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0