So give me one good reason why we should be like them?

(Varför går det inte att lägga in klipp nurå!? *döda*)
Haha, krig mellan Dorky och två sexor idag. Det var rätt kul, faktiskt. Vilka jävla små fjortisar asså...
Jag; *gå till skåp* *känna att någon stirrar* *kolla* *se två tjejer stå och stirra på mig* Vad?
Blondy1; Asså, jävla emo.
Blondy2; *nicka instämmande*
Jag; ... Ursäkta?
Blondy2; Emojävel. *bokstavera långsamt*
Jag; Ursäkta igen, men vilken årskurs går ni i?
Blondy1; Sexan, durå? Sjuan eller?
Blondy2; *garva*
Jag; Eh, jag går i nian owo''
Blondy1; Det syns inte.
Jag; ... MOBBA MIG INTE FÖR ATT JAG ÄR KORT. Fjortisjävlar.
Fan vilket jävla liv det blev :o
De svor och gick på av bara helvete, haha x''D
Så alltså - mig kan de få säga att jag går i sjuan och att jag är emo till, men jag får inte säga att de är så jävla små så att jag trodde att de gick i fyran och att de är fjortisar? Herre jösses.

Kommentarer
Postat av: Mikaela...

HAHA. Fast.. egentligen är emo en musikstil (a)

2011-01-20 @ 16:45:26
Postat av: Lici

Hata fjortisar -.- Dom e dumma och korkade :P

2011-01-20 @ 16:51:15
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0