The photographs YOUR BOYFRIEND took

HAHA, KÄNN DIG TRÄFFAD ANGELICA!! :''D
Anyway, hon var här. Alldeles nyss. Eller ja, hon sitter faktiskt här nu, och påpekar att jag failade på stavningen Owo
Aja. She made my day, eftersom hon kom hit, och hon bryr sig inte ens om ifall jag smittar henne x''D nejmen allvar. Hon sa det. Faktiskt.
Hon; Men gud så du failar med stavningen OwO
Jag; Men skriv själv då OWO
Hon; Okej :D *skriva supersnabbt och stava rätt*
Jag; ... -.-
Så ja, nu sitter hon och retas .__.
Men anyway, rubriken; FLUMMFOTON, WOHOOO! :D
Äh, vafan, kommer somna... *haha, social?* Jag SA att det KUNDE hända, och Angelica bara "Jamen om du somnar så somnar du, för du är sjuk."
(Haha, vi sitter och skrattar åt misstolken i det här XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0