What's the time? I'd said the time is right

Ha. Ha.
Vet ni? Jag tror att skolan kommit på att jag är störd, eller något, för den hatar mig. Allt. ALLT, går fel.
Kan ju säga att i början gick det väll... okej, men efter lunchen fick jag en hård jävla isboll rätt i ansiktet!? Och man ser helt fucked up ut, det gör ont som fan, och det blöder. Nice.
Och när man sedan kommer tillbaks till klassrummet får man höra att lärarn inte trodde på att jag var hos skolsyster.
... HAHA, WTF!? Hur ofta sticker jag iväg helt utan anledning? (Rätt ofta...) Hur ofta är Mike och Tré inte med? (Kathy lät ingen förutom hon själv följa med...)
JAG VAR I STORT BEHOV AV HJÄLP, DIN IDIOT.
Så det har jag gått och gnällt om hela dagen. Eller, i stort sett. Det mest sagda orden idag: aj, fan, jävla is, jag hämtar Audie's hårtork och DÖDAR DIG, idiot, fuck off, nää, ja det gör ont som fan.
Med mera.
Så, ja, jag är på rätt dåligt humör, eftersom att alla stod och stirrade på bussen, och jag höll på att få psykbryt. Seriöst.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men din jävla otursfågel D:

2011-01-11 @ 17:13:27
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: Lici

AJ D: Sluta göra illa dig hela tiden!

2011-01-11 @ 20:03:50
URL: http://obsessedlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0