When I was, a young boy...

Ohmahgash. Jag typ, älskar er :$

Mår tack och lov bättre nu, har pratat med flertal personer och suttit... hos  "psykologen" (Audie xD), och att få höra den klassiska frågan och följderna asgarvar ju ALLA åt XD (därav rubriken 8D)
(För er som inte fattar: Var kommer bebisar ifrån?)
The story when Billie asked EVERYONE where babys come from.

Gick till Brendon först. "Brendon...?"
"Mm?"
"Vart kommer bebisar ifrån?"
Tystnad. "Här, låt mig kolla. Kom!"
Gick fram till honom och han vände mig så att jag stod med ryggen mot honom. Han kollade prislappen på tröjan. "Du kommer från Thailand."
"Äre sant!?"
"Ja."
"Men... hur kom jag från Thailand då?"
"GUD VETTE FAN, HEJDÅ!"
Jahapp. Får väll gå och fråga någon annan då, tänkte jag och gick till Mike och David. "Mike..."
"Ja?"
"Är jag från Thailand?"
David började asgarva. "Vem har sagt det?"
"Brendon..."
"HAHAHAHAHAHA. Nej, du är från ICA."
"Äre sant!?"
Mike blängde på David. "Nej", sa han. "Vet du, Thailand ligger i Asien."
"I Asien? Vad är det?"
"Det är annorlunda där än här. De har lite sneda ögon, såhär." Mike visade.
"Ahaa... men jag har inga sånna ögon, så jag MÅSTE vara från ICA."
Han suckade irriterat. "Gå och fråga pappa eller nån!"
Äh, det vågade jag ju inte. Istället gick jag till Audie, som satt och lekte med sina kompisar. "Audie..."
"Vad vill du?"
"Vart kommer bebisar ifrån?"
Varför skrattade alla för? Var inte det en bra fråga?
"Varför skrattar ni!?"
"Gå till pappa istället!", sa Audie irriterat.
Jahapp. Gick till pappa. "Pappaaaa... ingen vill berätta för mig vart bebisar kommer ifrån!"
Han stod och stirrade på mig. "Fråga mamma."
"MEN ALLA SKICKAR RUNT MIG! KAN DU INTE BARA SVARA!?"  
"Woaw, ta det lugnt, kiddo. Fråga mamma bara."
Irriterat stampade jag till mamma "Säg vart bebisar kommer ifrån. Bara du inte säger Thailand eller ICA."
Hon kollade på mig.
"Äh, jag berättar väll då", sa pappa som kommit in i köket. "De kommer från mamma."
... Där förstod jag inte riktigt. "Va? Äter hon ut dom?"
Mamma log. "Nej, de kommer från mammas mage."
"Men... hur kommer dom in dit? Och varför är de där inne när de kan vara här ute?"
"Asså... de växer i mammas mage..."
"Men HUR!? De kan ju inte andas om de är där inne!!"
"Eh..."
Efteråt ångrade jag att jag frågat. Faktiskt.

... Ja. Det får ju vem som helst att skratta. Vadå Thailand? Vadå ICA? Vadå "inte riktigt se ut som oss"? Varför ville ingen svara? Och hur fan kom de in i mamma?
HAHAHAHAHAHA, det här är det enda jag klarar att höra om och om igen 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0