'Cause I'm nothing if I don't have you

"Min drömkille? Han skulle vara jättegullig och le så att man smälter. Han ska ha världens sötaste accent så att man ber honom prata bara för att få höra hans röst. Jag gillar mörkhåriga killar, vet inte varför, så det är ett stort plus. Jag är kär i gröna eller blå ögon, för det känns om om man drunknar när man står och kollar på dem. Det känns som en brunn. Han kan gärna vara kort, för det är mysigt med korta killar. Han ska vara en sån som ställer upp när man behöver det, att man kan prata med honom om precis allting, skratta och gråta med. En axel att luta sig mot, en himmel att sträcka sig mot. Om jag träffade en sån kille skulle allt vara perfekt.
Men jag har redan den killen, och jag älskar dig Billie. Förlåt, allt blev så fel, och jag hoppas som fan att du inte hatar mig. Jag skulle inte kunna leva med det."

Älskar dig med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0